Vad gör jag om dagarna nu förtiden igentligen?

Har jag gjort någon nytta idag?
Hmm svaret är nog nej
Vad sjuttin har det blivit av mig?
Jag som alltid gör saker, planerar och får saker gjorda
Men nu för tiden händer ingen, jag bara skjuter upp saker hela tiden
Hallå, skärpning

Men jag har iaf bakat två nya limpor, hembakt bröd på morgonen är helt enkelt lyx!
Har även börjat städa mitt rum, kunde bokstavligen inte gå på golvet.
Och nej jag är inte klar, inte på långa vägar faktist.
Men det kommer ju ta minst tre år för mig att bli klar,
så jäkla stökigt.

Börjar även få lite panik inför överaskningen som jag och min bror ska göra åt våra föräldrar.
De åker om en vecka, EN VECKA och vad har jag planerat?
Mm just det, inte ens köpt sakerna vi behöver.
Vad sjutton Malin ta tag i saker och ting.
Mm nu ska jag lägga mig i sängen och planera, planera är min grej, eller var min grej iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0