20-År

Jag har fyllt hela 20 år i veckan, kan man tänka sig. Jag tror dock fortfarande att jag har fyllt 18 men hey men kan ju inte alltid ha koll. Börjar känna mig gammal, åren börjar gå så fort nu, är det då man börja bli vuxen? Vuxen, hallå när tog min barndom slut? Inga fler barnkalas säger vissa, men vad sjutton jag vill alltid ha barnkalas. Ni ska få se min tårta någon gång, hur fin som helst ju, MASSOR av godis och strösel. Jag vill ha en sån tårta varje år, inte vänta tills jag får egna barn. Herregud det kommer ju troligtvis ta massor av år, iaf en 6-7 år innan det kommer några sånna. Förstå att inte då ha barnkalas på 7-8 år, kommer aldrig överleva.

Jag har iaf varit på systemet och kännt mig felplaserad, kändes inte alls som om jag fick vara där. Och synd nog kommer jag inte vara där så ofta, jag gillar lixom inte alkohol så mycket. Men snart är det 29 års fest och då kan jag se till att gilla sprit..

Men snart är det dags att vara vuxen igen, jobbar 16-22!

Kommentarer
Postat av: Em

Haha, ofta inte du kommer vara på systemet nå ofta, jag kommer köra med dig nu! och du, fortsätt ha barnkalas vi gillar det och vi gillar dina tårtor också :)

2009-03-20 @ 20:25:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0