21,00

Jepp så är läget, nu börjar mina stackare arbetskamreter jobba och jag är på väg att dejta kudden. Förstå hur tröt jag är, helt otroligt. Kroppen är inte gjord för att jobba natt, bara att inse faktum! Men hey pengar, pengar, pengar, pengar. Det är helt enkelt så man får tänka annars går nog livet under...

Jag vet absolut inte vad jag vill längre, jag vet varken ut eller in. För bara 1 vecka sen trodde jag att jag viste vad jag ville, viste vad jag jobbade för. Men på några timmar kan allt svänga helt om och så står man där utan att ha en blekaste aning. Livet är mysko det måste jag verkligen erkänna, lite mer mysko än vad jag kunde tänka mig. Men hey livet är fullt av överraskningar och jag har just upptäckt en, LIVET.

Kommentarer
Postat av: Em

Vad hände med australien?

2009-03-02 @ 00:05:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0