Egentid, mysigt!

Idag ska jag bara ta mig tid för mig själv, sov till 09,10 idag. Rekord för att vara vardag och med det bestämde jag mig för att det var en dag för mig själv. Har precis bokat en klassisk ansiktsbehandling åt mig och mamma. Ska bli super mysigt att få umgås med mamma. Ska ringa några fler samtal, lite om jobb och så. Sen ska jag tvätta, städa och bara mysa runt. Lite konstigt faktist, har tappat förmågan att vara ligga och inte göra något. Just nu mår jag bäst av att skutta runt till hög mysik i högklackade skor och tvätta, diska, städa. Ja men hey kanske är en period. Det är iaf egentid och jag trivs med mig själv, min bok är helt otroligt bra också så det blir nog en timme med den iaf!

Efter förre veckan har jag en helt otroligt skön känsla i magen, även om jag gått och blivit gammal (brösten börjar hänga;P) och en inte allt för lyckad utekväll så är jag super nöjd. Umgås med de jag vill ungås med, jobbat lite för lite och haft super kul. Nej jag vet inte men jag mår iaf bra, grattis till mig! Har nog inte mått så här bra sen jag kom hem ifrån Indien, det är super skumt att komma hem ifrån en sån upplevelse. Nu när jag tänker tillbaka på det så känns det som en dröm, är väl fortfarande i någon slags chock. Men idag är det en bra dag!


Saknar er tjejer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0