LUNCH till folket

Vadå träningsvärk i röven? Ja det har jag faktist, känns bra att börja få träningsvärk igen. Men nu har jag tränat idag också iaf, det känns jätte skönt. Får se hur det blir med träningen i morgon, blev problem med bil som vanligt, lite tröt på det faktist, men vill verkligen in och träffa Anders i morgon så vi får väl se hur det blir. Men nu har jag iaf gjort två pass denna vecka, och så något i helgen. Man får var glad för det lilla men hinner med.

Nu ska jag göra lunch för att jag är super hungrig, tror faktist jag ska lyxa till det med spagetti och bacon idag! mums mums mums. Sen blir det till att hänga tvätt och duscha, känns som om jag inte gör annat om dagarna än att plocka, tvätta och hänga tvätt. Men men vad gör man inte för världen? Blir lätt så när man tvättar åt två mormor och morfar också, men det är klart att jag hjälper till. Nej lunch var det, magen kurrar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0