Min lyckodag!

Nu känns det kanske rätt bra, är inte allt för tröt. Och det var ett tag sen jag vaknade av mig själv, sträckte på mig och kännde, nu är jag redo att gå upp! Toppen känsla alltså som dock inte händer så ofta. Men hey det kanske är min lyckodag idag!

Jag har börjat min dag helt perfekt, vaknade som sagt utvilad med känslan att jag var redo för dagen. Så jag gick upp och gjorde mig en kopp te, kröp ner i sängen igen och bara myste. Nu är jag redo för att ta ner lite tvätt som förhoppningsvis är torr för jag har mer att hänga upp!!! Tänk att man kan vara så duktig. Sen ska jag se till att få i mig lite frukost, kanske städa lite mer än vad jag gjort igår, kom inte så långt. Och sen står det träning på schemat före jobbet, men vet inte riktigt vilken tid det blir, får se när jag känner mig "redo"..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0