SNNNÖÖÖÖÖ

Seriöst, hur mycket snö har det inte kommit igen? Jag sa ju att jag skulle bli insnöad och snart har det hänt. Min bil syndes ju inte alls, efter 10 min silt med att sopa av den syns den nu. Okej det kan bero på färgen, vit bil försvinner lätt i vit snö men ändå. Det var ju rena träningspasset, förstå om jag kunde gå till gymmet istället. Men 3 mil är nog lite överskattat, kommer inte hinna innan jag börjar jobba. Så det får helt enkelt bli blien iaf.

Men det blir träning utan kompis, kompis sjuk. Så då får jag slita själv. Jag har madrömar om den dagen jag blir riktigt sjuk. Troligtvis blir det nästa gång jag är ledig, är redan sjuk men har inte erkännt det än och så länge jag inte erkänner det brukar jag kunna gå rätt länge faktist. Jag vill ju jobba, jobbar hur mycket som helst inte vara sjuk. Men det kommer väl att komma.

Nej nu måste jag dra puss och kram skummbanan


Drömma oss bort till härligare tider!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0