Tisdag!

Hej komma hjälp mig vad dåligt jag har sovit i natt, drömmt super mycket och inte alls kunnat slappna av. Känns sådär men ska se till att sova bättre natten som kommer. Har vaknat i panik ett flertal gånger för att jag trot att jag sovit över, jag börjar 15,45 hur sjutton skulle jag kunna sova över? Aja hjärnan funkar inte alltid, sånt man får leva med.

Hur som helt så sitter jag här igen, tekopp och lite fil. Ska snart bege mig mot den stora staden Falun för att plocka upp bästis och träna. Dock är min bil insnöad så vi får väl se om jag tar mig härifrån. Men det borde lösas med stor ansträngning. Går dagen gick bra iaf, första dagen på jobbet, de var trevliga och jag tycket det verkar mer än okej. Tror jag kommer trivas fint. Speciellt nu när jag har tre olika, blir så mycket mer varjation då. Och det gillar jag!

Nu blir det frukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0