Vadå ovan

Snacka om att jag är ovan att jobba såhär, var för sjutton jätte länge sedan jag jobbade, typ precis i sommras haha. Och jag har ju faktist aldrig jobbat såhär förut eftersom jag levt det underbara studentlivet tills i sommras. Tänk att jag faktist tagit studenten, herregud det är ju helt sjukt. Har fortfarande inte fattat det, konstig tjej. Och så fyller jag hela 20 år snart, 20 år någon som kan fatta det? Gud vad gammal jag blir, snart ligger jag på något hem, det står inte på inte. Nej nu blev det mycket konstigt.

Nästa vecka har jag massor av jobb igen, ska skolasin på hemtjänsten i Enviken. Kommer jobba tre eftermiddagar och två förmiddagar. Sen ska jag, mamma och farmor gå på teater! Det ska faktist blir super skoj! Det blir på torsdag kväll! Mums så trevligt. Nej nu ska jag bara ta det lungt och njuta av att vara lite ledig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0