Att vara bitter är bra ibland!

Godmorgon godmorgon. Jag var bitter hela natten, insåg igår kväll att jag faktist fick vara bitter iaf jag ville, ibland har man rätt att vara det. Så jag tillät mig vara bitter precis och exakt hela natten och nu är jag inte ett dugg bitter. Min plan funkade alltså, tillåt mig vara lite förbanand och bitter, sov några timmar och kom igen. Vem bryr sig? Livet går lixom vidare hur man än försöker!!! Och lika glad är jag för det.

Min bror är här nu, inte ofta men det händer och jag gillar det. Inte så ofta vi ses nuför tiden när jag bara jobbar och han bor i stan. Ifs har han bott i stan i ett år nu men iaf. Ikväll ska jag iaf hem till erks i Svärdsjö, MYSIGT!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0