Bitter eller duktig?

Jag tror faktist jag är lite bitter fortfarande, allt känns bara jobbigt och inget roligt. Men har iaf börjat gjort det bästa av saken, jag jobbar nämligen 07,00-16,00 idag och det känns lite jobbigt. Och grädda på moset så ska jag vara där 06,45 men inte vara hos första personen vad 07,55 och han tar det 30 sek att åka till. Åååh vad jag inte gillar att bara sitta av tid på jobbet, en sak om man kan sola samtidigt men inte på morgonrn.
Men åter till det jag har gjort bra, jag har gjort mig en stor kopp te som jag ska krypa ner i sängen och dricka nu plus fil och flingor. Och så har jag gjort i ordning två  smörgåsar av mitt hembakta bröd som jag ska äta på jobbet när jag väntar! Åhh jag är så smart biland.

Men nu måste jag skynda mig, puss och kram skumbanan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0