bloggar på arbetstid

Nu sitter jag här och bloggar med betalt igen haha, helt sjukt, helt plötsligt inser jag att jag faktist har 40 min över till att göra absolut inget. Ingen annan har heller särskillt mycket att göra så här sitter jag. Ska ta mig något att äta snart för jag är faktist väldigt hungrig av någon konstig anledning, åt jätte mycket god mat till lunch och som jag skrev på morgonen hade jag till och med smörgåsar med mig till jobbet. Herre gud det blir bara bättre och bättre.

Nej men jag måste erkänna att jag faktist är smart idag, kom nämligen på precis att jag kan börja städa mitt rum nu när jag inte har något bättre för mig, så kan jag göra klart när jag kommer hem efter jobbet! Toppen Malin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0