Dags att dejta kudden

Idag har jag bränt lite mer fet, fetet ska bort!!
Blev ett puls/bas pass, skulle ha varit ett vanligt bas pass det blev det inte
Ledare vad super tråkig, dock var första låten Abba!
Gissa vad som blev på jätte bra humör!
Duschade lite, åkte till ICA maxi och sen hämtade jag upp mamma vid tåget.

Nu är jag hemma, eller varit ett bra tag, klockan bara springer iväg. Helt plötsligt kom pappa hem, han har jobbat eftermiddag. Så det är väl dags för mig att krypa ner också.

Pappa ska till sjukan i morgon igen, visade sig att han hade hudcanser. De fick veta det någon vecka innan jag kom hem ifrån Indien så har inte så bra koll. Men frågade mamma lite idag, han hade en elakartad hudcanser fläck som de opererade bort. Den var endast 1 mm djup men de tog bort en hel del för att vara säkra. Mamma hade läst att om de var 4 mm djupa var det livshotande. Så det borde ju vara lugnt, ska på koll nu så det det inte kommer tillbaka, tydligen så brukar det komma fler och fler även om man opererar bort dem. men jag håller tummarna, älskar ju min kära pappa.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vet hur det känns Malin, med en mor som har bröstcancer...ännu en gång. Det kommer nog gå bra för din far (:

2009-05-14 @ 23:06:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0