Det blir bättre och bättre!

Idag har jag en bra dag, en sån där dag när man bara går runt och ler!
Det är med andra ord en bra dag att vara i min närhet, jag är inte arg och sur haha
Dessa dagar har jag inte haft så ofta den senaste månaden men de börjar komma oftare och oftare nu!
Jag ser ljuset i tuneln!
Underbart
Mamma preminerar på två hälsa/träningstidningar
Iform och topphälsa tror jag de heter, jag
rekomenderar iform
Igår blev jag så otroligt irreterad, det enda topphälsa handlade om var vilken bantningsmetod man skulle använda för att få bekinikroppen.
Men hallå, jag lever och jag vill inte banta, vill bara ha lite tips på bra övningar och god mat
Som tur var kom iform idag, massor av bra övningar och tips!
även om man inte är överviktig kan man väl vilja trima sig inför sommaren? Eller inför alla årstider
Så träning är min grej, just nu iaf, hoppas jag!

Nu ska jag ta med mitt leende till badet och krypa ner! Mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0