Ensam hemma?

Är det så här det blir när man flyttar hemmifrån? När jag vaknade runt 16 idag var huset helt tyst, inte en människa var hemma. Kändes skumt för jämt när jag jobbar natt på helgen kommer mamma eller pappa in med en kopp te till mig i sängen och jag kan bara mysa. Bortskämd unge, jepp det kan ni skriva upp, men oj så stolt jag är i dessa lägen. Men dag fick jag vackert göra mitt eget te (inte särskilt ansträngande). Men skillnade då? Jo ibörjan tycket jag det var så otroligt tråkigt, ingen att prata med, inget ljud och ja inget helt enkelt. Men efter ett tag var det himla skönt, gå naken hela eftermiddagen, äta vid tvn, dricka massor av te och bara mysa. Ja varför inte lixom, men känns skumt iaf. Jag trivs bra när mamma och pappa är hemma helt enkelt!!!

Men snart är det dags för ännu en natt, 21,00-07,00 är tiden jag jobbar när jag gör natt. Så nu ska jag bara packa väskan och kläpå mig sen blir det cykelt till jobbet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0