Färgen grå, fin eller ful?

Siket väder vi har fått, färgen grå domenerar!
Visa kanske älskar det, jag är inte en av de, men å andra sidan går inte mitt liv under.
Saknar R lite extra, en mysdag i säng med någon serie skulle ju inte vara  fel, men inget jag gör själv.
Men dricka te det är något jag gärna gör själv, mums
Det var faktist Rs familj som lärde mig dricka te

Idag ska jag vänta på posten, men här i Enviken är posten VÄLDIGT seg, kommer typ inte förren vid 12, men jag hoppas de är morgonpigga idag! Med posten MÅSTE  mitt schema för sommarjobbet i G-bo komma för idag ska jag prata både med lyssfallet och hemtjänsten. Så hey, nu får posten vara duktig idag!

Och när jag väntar kan jag väl börja fundera på vad jag ska ha med mig till MALMÖ PÅ TORSDAG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0