Fel folk på fel plats

Det gick fort, älskar även människor som kan göra sitt jobb. Så här ligger det till:

Jag blev lovad en nattjänst på lyssfallet i Eniken.
Även en i Grycksbo som jag tackade nej till pga att det är närmare att jobba i Enviken när jag nu bor i Enviken.
Men utan att prata med mig har lyssfallet inga nätter åt mig och lägger då ett dagschema åt mig.
HALLÅ jag lever, jag har en mobil, hem nummer och en addres.
Det går att ringa och prata med mig...
Men NEJ, de verkar ha väldigt svårt med det.

Hur som helst så ringde jag nu till G-bo och frågade om de hade fått ihop alla vikarien, vilket de inte har och nu ska hon lägga schmat i morgon och se om jag kan få mycket nätter. Så i morgon ska jag få veta. Och då jäklar ligger de andra riskigt till. Ska se om jag kan få lite dagar på hemtjänsten imellan mina nätter också, hemtjänsten är ju roligt!

Så gott folk, sluta lova saker ni inte kan hålla.
Säg att ni ska kolla upp saken och börja PRATA med varandra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0