Hur ska man veta?

Ibland går livet bara emot mig, känner att mitt humör pendlar väldigt mycket just nu. Men det blir inge Belfast för mig,  R vill inte att jag ska komma så det är inte mycket mer för mig att göra än att acceptera det. Hatar när jag är för svag för att ta en sån sak och jag hatar när jag ställer krav på mig själv att jag måste klara det utan att bli ledsen. Klart jag gråter herregud jag är ju kär, mer kär än jag någonsin har varit tror jag. Hur ska man lixom veta, hur ska man veta att man verkligen på fullaste alvar älskar någon? Det finns inget som säger när man verkligen gör det och när man bara tror man gör det. Men jag kan inte annat än tro att jag älskar honom, misstag av mig, ja det kan man lugnt säga. Kärlek är bara skit, män är ingt att ha, det brukar jag än tanterna säga. Singellivet kanske är något för mig trotsallt, singelvärlden här kommer jag!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0