Lat? Jag?

Lat? Jag?
Ja det är sant idag har jag varit lat.
Eller tröt och hängig?
Ja kanske, men tycker inte rikigt jag haft anledning till det
Jobbade ifs 16-21 igår och 7-14 idag men hallå det är ju inget.
Lite lite sömn imellan men hur många gånger har jag inte jobbat mer?
Är jag på G att bli sjuk?
Första gången sen jag kom hem ifrån Indien, (peppar peppar ta i trä)
Nej att vara sjuk är inget för mig, inget allt för mig.

Hur som helst så har jag tagit mig i kragen och ska nu till min favo Anders!
Tänk att jag kan sakna honom så mycket fast det inte alls var så länge sen jag var där.
Nu låter det som om stackarn är 3 år men icke, bara min bästa kompis.
Och en sak till, för att mitt liv ska bli lite mer spännande och intressant funderar jag på att beställa biljett till AUSTRALIEN!
Ska nog kolla upp det lite i morgon om jag inte är för LAT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0