"Life is lika a dream, YOU have to make it real"

Dagen forsätter bra!
Fick svar ifrån Ragnar idag, har även svarat, nu lägger jag det jär bakom mig och är redo för att njuta av livet igen!
Var nog rätt sätt att komma över något sånt här, låt det ta tid, låt dig själv vara ledsen, förstörd och helt krossad.
Det går över!
Känns så otroligt skönt att vara tillbaka i livet, gått som i en dvala i 4 veckor nu, bara varit ner och inget lust till något. Kommer komma fler stunder av det men nu är jag iaf på spåret igen.
Pratade även nyss med vikariepoolen, nu är min Malmö fixad och klar med jobbet iaf. Jag är ej tillgänglig 21-24 Maj, Malmö här kommer jag!

Nu känner jag mig redo! Ska fixa lite här hemma sen ska jag åka till stan, ta en runda och sedan träna. Imellan träningen och Harrys ska jag försöka hinna med att träffa Anders en stund! Det kommer nog gå toppen!!!

"Life is like a dream, YOU have to make it real" 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0