Oteknisk? svar ja!

Nu har jag fått igång min nya skönhet, ipod  nano.
Väldigt vacker faktist, men jag ska köpa ett sånt där skyd så att alla inte bli så kåt på den.
Nej men är ju jätte smart, jag vågar inte använda den, är ju jätte rädd att tappa den, så liten och sårbar

Åter till saken, jag har fått i musik i den, men tyvärr kan jag inte säga att jag är så otroligt teknisk och bra
Nej saningen är att min bror fick lov att visa mig hur jag skulle göra.
Oteknisk? svar ja!

Det är därför jag valt just de killar jag valt att dejta och haft förhållande med. Jag insåg tidigt att jag behövde någon i min närhet som förstår sig på den tekniska biten av livet. Ja just det.
Och vad är då bättre än en teknisk pojkvän?

Kommentarer
Postat av: Em

En teknisk Emma är bättre!! och ja, jag är kåt på din kära ipod nano :)

2009-05-12 @ 21:01:49
Postat av: Tarzan Andersson

Vaa kan man bli kåt på en Iphone??

2010-09-03 @ 18:45:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0