Radera eller ej?

Var på helt okej bra hurmör när jag vaknade på eftermiddagen, brukar vara lite små sur när jag jobbar natt. Men så kan humöret bara dyka helt plötsligt, varför ska man ha såna humörsvägningar? Ska man ta bort ex ifrån fb vännerna? Löjligt ja verkligen men hur jobbigt är det inte att se han skriva saker till andra andra och inte till mig? Hur jobbigt är det inte när det är antydningar till vad han gör? Jag tycker inte alls det är roligt, kan man fixa så man inte ser på din sida vad han skriver? Jag vill lixom inte veta vad han gör med vem eller vad han vill göra med vem. Det intresserar mig inte, bara sårar.

Aja jag har ett jobb att sköta och mitt jobb ingår det inte att ligga med folk. Tänk om det fans killar som bara ville sova tillsammans och inte ha sex, men det verkar inte vara möjligt i denna värld. Nej nu ska jag äta och sen åka till jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0