Ta tag i vardagen!

Dålig uppdatering idag eller vadå...
Jag har en lite sämre dag idag.
Är otroligt seg, kändes som om jag var super bakis när jag vaknade, vilket jag inte var eftersom jag var nyckter igår.
Hade fått inte allt för roliga mail av R
Och så hade jag glömt mobilen i bilen, smart? Nej

Men jag överaskade min far med att hjälpa honom med veden igen, nästan klara nu! Tog kort på mitt mästerverk, men inte orkat lägga in de på datorn än. Det kommer nog.
Hur som helst så är jag seg, opepp mm.
Men jag har iaf tagit tag i min vardag, plockat ihop i hela huset, diskat, tvättat, torkat av alla ytor, pufat till soffan mm. Nu ska jag bara damsuga allt.
Min mamma har nämligen varit i stockholm över natten och kommer hem ikväll, så lite fint är hon värld.

Och innan jag hämtar mamma ska jag hinna träna ett pass på friskis med, det kanske får mig på bättre humör.
Det borde det göra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0