Te är bra för magen

Vad har det tagit åt mig? Jag vaknade och tänkte gå upp och så var klockan bara 06,00. Herre gud vad skulle jag då upp och göra? Nej jag gick upp 08,20 istället, det kändes som en bra tid!

Så nu är jag uppe och vaken, drukigt en kopp te och ska käka lite frukost.
Sedan blir det att hoppa i kläder, komma ihåg alla saker som jag ska komma ihåg och vidare till stan!
Jag ska komma ihåg lappen med datumen som mamma vill ha klipptid, böker åt Emma, träningskläder.
Ja jag hoppas det var allt annars har jag redan glömt bort det, eller vattenflakan också, det glömade jag igår.

Hur som helst så är det klippning som står på chemat, sedan träning med Erks och kanske en fika på det! Låter ju toppen bra eller hur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0