Te i knät

Jag spilde nyss te över halva mig, inte alls så smart gjort faktist.
Men nu är det morgon, redan fredag morgon, har inte denna vecka gått otroligt fort?
Jag hinner inte alls med
Det har iaf varit otroligt skönt med två lediga dagar, kommer iaf ha jobbat 49 timmar denna vecka så tror jag klara mig.
Detär det skönaste med nätter, på tre nätter har jag helt plötsligt  30 timmar.
Går undan, men jag föredrar att jobba dag i hemtjänsten just nu
Den andra chäffen behandlar en som en påsesopor så det är inge kul att jobba för henne.
Men det är ju pengar som vanligt.

Idag ska jag iaf så småning om tvinga ner mig i badet för att bara slappa, har lite problem med att ta mig tid att bara ligga. Blir så rastlös och tänker hela tiden på vad jag igentligen borde göra istället för att ligga där. Vadå stressad själ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0