Träning eller vad?

Nu har jag och pappa klyvit ved i ca 2 timmar, jag säger bara, Friskis och svettis släng er i väggen.
Det här kallar jag träningspass, fy sjutton vad jag svetades, lyfte och kastade.
Om jag inte bli tränad av detta vad jag inte var jag kommer bli tränad av.
Men som vanligt när Malin väl börjat tränat och fått mersmak så är det inte nog för idag.
Utan det blir ett eftermiddagspass på friskis också haha
Man kan ju inte klyva ved hela dagarna.

Jag tyckte iaf det var super skoj, vi jobbade på som sjutton och det blev mycket gjort, är inte klara med nästan.
Kom hem för 30 min sen, slängde ihop två limpor som nu står i ugnen
Det finns nästan inget lyxigare än hembakat bröd på morgonen med ost och paprika på!
Mums säger jag, till och med en sån frukost hatare som jag längtar nästan till frukosten, då är det gott!!!
Och ännu godare när man gjort den själv haha
Det är något jag vill forsätta med när jag flyttar till eget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0