Trevlig dag, ja!

God morgon, god morgon
ja det måste vara en god morgon idag för idag blir det en roligt dag.
Jag har dock fortfarande problem att somna på kvällen, vet inte hur länge jag låg och vred igår. inte lätt, nej.
Men jag hoppas på större lycka ikväll.
Jag och mig kära far ska äta frukost nu, sen ska vi åkta till mormor och morfar för att klyva ved. Intressant, ja!
Det var typ 100 år sen jag var med och hjälpte till med veden, ja förutom här om dagen om ni kommer ihåg.
Men då kapade vi och nu ska vi klyva, önska mig lycka till, alla fingrar ska vara i behåll efteråt!

Annars idag funderar jag på en liten vända på stan, träning på friskis och sedan harrys!
Sara jag kommer verkligen sakna dig, så synd att vi inte umgåts mer förut.
Men hey vi ses ju snart igen, det beror  bara på hur man ser på snart!
På återseende!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0