Utvilad!

Skit vad jag sov länge idag och jag känner mig uvilad, nästan så jag sov lite för länge. Men det brukar bli så här efter nätter, jag går och tränger bort att jag är tröt sen dekar jag totalt på natten haha. Men hade svårt att somna, kom in i natt rytmen igen men till slut slockanade jag.

Dagens plan finns inte, faktist ingen aning vad jag ska göra idag, så otroligt konstigt att vara ledig. Men mitt rum är i stort behov av lite uppmärksamhet, en promenad och så kommer min bror hem  på middag ikväll!! Så kan ju börja med maten så den är klar när bror och mamma kommer hem. Pappa jobbar eftermiddag så han borde vara hemma nu men helt ärligt vet jag inte vart han är. Men det är inget ovanligt, han har missat det där med att skriva en lapp haha. Men jag älskar pappa iaf!

Jag hoppas även att jag får lite klarhet i hur det blir med sommar jobb idag, vill bara ha ett schema så jag vet!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0