Vad är kärleken värd?

Helt sjukt att tårarna aldrig tar slut, vart kommer de ifrån? Har precis skrivit ett mail till R och tårarna värgar ströma ner för mina kinder.
Får man ge upp dina dröma och bara ta första bästa flyg till sin kärlek? Nej självklart inte säger de flesta, även jag, kärleken kan ta slut och där står du och ångrar det du inte gjorde istället.
Men hallå, hur mycket kan man inte ångra att man inte tog chansen på kärleken? Är inte kärleken mer värld än en resa?
Mer värld än alla pengar i världen, eller upplevelser? Nej kanske inte.
Finns det verkligen ett svar?
Jag är så otroligt förvirrad så jag vet inte vad.
Men det är väl livet förstår jag, livet ska vara svårt.

nu jäklar ska det iaf bli ett bad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0