20 timmar innan jag lyfter!

Nu är det endast 20 timmar kvar innan jag lyfter!
Känns sjukt!
20 timmar är bara 20 timmar, inte 20 dagar
Men jag är redo, redo för nya äventyr.
Men klart det känns konstigt att lämna allt här hemma för 10½ månad.

Jag har en hel del saker att fixa idag, så mycket små saker som man gärna vill glöma haha
Men jag ska ta tag i det och se om det blir något gjort.
Annars får det väl vara då!

Min älskade vän Elina är så söt, fick ett brev igår som jag ska öppna när jag sitter på planet.
Hon vill verkligen att jag ska gråta inför alla;P haha
Men det är det värt, hennes ord får mig att gråta, glädjetårar över vilken underbar vän jag har!
Jag längtar mest tills jag får öppna det just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0