3 dagar kvar!

Jaha, ska folket göra idag?
Jag ska nog se över min pakcning på riktigt den här gången och inte bara yra runt
Skulle vara skönt att ha det mesta klart idag
Imorgon ska jag ha en heldag med Elina och Anders!
Mina bästisar:D
Elina fick sin present igår, hon blev jätte glad och jag blev jätte glad!
Underbart!
Det var ett album med massa bilder på min sötnos ifrån Indien
Massa ordspråk och så hade skrivit om henne på slutet!
Hon är värld att gott i världen!

Så det betyder att jag bara har på mig idag och måndag att packa för sen är jag inte hemma längre haha.
Mitt plan går ifrån Arlanda 07,25 på tisdag morgon
Så vi kommer nog åka tidigt här ifrån, vill vara i tid och så.
Kommer landa i sydney 20,10!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0