Bästa dagen på veckan!

Jag känner mig rätt splitrade
Väldigt mycket man ska fixa innan man åker som man inte tänker på
Papper, små saker.
Konstiga saker som man inte tänker på
Har iaf alla kläder klara, var ju inte så svårt, förutom farmorshemmastickadesockor, vad sjutton är ni?
Och så är jag klar med Elinas present, tog sin tid, vet inte hur många timmar jag har suttit med den
Men det är värt det för den blev toppen bra! Jag är nöjd!
Har packat i massor av olika saker i olika påsar!
Har lite koll på vad jag har i vilken påse
Åhh allt blir bara babbel haha.
Kanske för att jag är nervös?
HAHA

Okej tar min dag istället.
Ska snart in till stan med mamma, hon ska på samtal och jag ska träffa Madde för en fika!
Det ska bli otroligt trevligt!
Hämta ut lite medecin
Sen ska jag, mamma och pappa till farmor och äta surströming, (ALDRIG ÄTIT DET FÖRUT)
Och kvällen blir hemma hos Anders med honom och Elina! Bästa dagen!

Kommentarer
Postat av: Madde

Hejsan malin! Det var super trevligt att träffas igår! hoppas du får det super bra så får vi ses när du kommer hem. Du föresten vad heter du på resedagboken? Kramar

2009-09-05 @ 18:54:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0