En underbar känsla i kroppen!

Åhh jag har en underbar känsla i kroppen just nu!
Kan inte riktigt  sätta fingret på det men det behövs inte
Denna känsla är så underbar att jag inte behöver veta varför jag har den!
Jag är rätt nöjd ändå!
Men gissningstävling går att ha iaf!
Reser till Australien om 5 dagar
Själv i upp till ett år
Fixar världens bästa present till min bästa vän Elina
Är upp över öronen kär och fick en underbar vecka med honom
Mina föräldrar är de bästa!

Ja det mesta rullar på just nu!
Det mesta går den vägen jag vill
Och vet ni varför?
Jo för jag är sjukt målmedveten och har jobbat fruktansvärt hårt för det här, det här är min belöning! Min belöning för att jag inte väntar och ser vad som händer i mitt liv utan jag GÖR det jag vill göra. Jag GÖR allt för att komma dit jag vill! Jag förtjärnar det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0