Fresdag i Australien

HEJ!

Vi ska snart ata frukost, vaknade vid nio idag, trot
Men vi har packat, lamnat rummet, last in vaskorna och nu ar vi redo
Planen ar att ta oss till centralstationen for att hitta en buss biljet till brisbane
Vi far val se hur det gar. Jag kan inte ta vilken som helst, maste ha en billig for att kunna aka.
Jag och frida har lite olika budget eftersom jag ska vara har langra, men hittar jag jobb sa ar det ju hur lugnt som helst. Men tank om man inte gor det?

Annars sa kanns allt ratt bra, ovant och en konstig kansla i kroppen men har bara varit har i 1,5 dagar sa det ar inte sa konstigt. Kanns inte riktigt som att jag ar i australien men fattar det mer an nar jag var i indien. Kanns saklart konstigt att vara borta ifran mamma och pappa igen, min anglar!
Men ska fixa kontantkort sa jag kan ringa de sen! Kommer bli underbart!

Men nu blir det frukost!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0