Hoppa högt och skrika av glädje!

Åhhhh jag vill bara hoppa runt och skrika! Jag är så sjukt glad, på väg ut på egen hand!
Frihet kallas det, frihet är nog den bästa känslan ever
Förstår inte hur jag ska kunna sluta ha längtan efter denna känsla
Känslan av att vara påväg, påväg till friheten
Frågan är om jag någonsin kommer kunna sluta resa, det är ett gift, ett beroende!
Så jävla underbart livet kan vara ibland, så jävla underbart rent ut sagt!
Det finns två saker som skulle kunna göra det ännu bättre men jag nöjer mig ändå.
Det första är att gå på en underbar strand i Australien, fint väder och där kommer min älskling Ragnar! Förstå lyckan, förstå hur glad jag skulle bli. Skulle kasta mig på honom och aldrig släppa honom igen, aldrig.
Det andra är att Elina skulle åka med mig NU, skit vad konstigt det känns att hon inte ska med mig nu, kommer sakna ihjäl mig efter dig gumman. Det är ju din och min grej att åka tillsammans!
Men Elina kommer iaf i dec, det får jag vara nöjd med!

Just nu njuter jag bara av känslan, kanske sista gången jag åker såhär, el hmm just nu känns det bara som om det är andra gången. Sista gången ser jag inte ens haha. SÅ härligt. Malin är glad idag!
Ska få vara med Elina och Anders hela långa dagen! Underbart!

Bokade hostel igår, blir Chilli Blue packbackers i två nätter till att börja med!
Känns härligt!

Kommentarer
Postat av: Frida

du far ju traffa mig, om det gor saken lite battre iaf..

2009-09-07 @ 04:07:03
URL: http://gustafssonfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0