Hösten är en nystart

Då var det bara en vecka kvar då, herre min gud
Hösten är tillför en nystart
På det viset får man en nystart varje år, vilken lyx!
Jag ser verkligen fram emot resan, dock med blandade känslor
Men det är ju så det ska vara!
Idag ska jag fixa lite fler saker, små och stora
Sen ikväll ska jag börja  sätta mig ner och se över allt så jag slipper göra allt sista dagen
Skönt att få umgås med Elina och föräldrarna då!

Kommer sakna Elina som sjutton, det är tur att hon kommer ner sen!
Min bästa vän
Hon förstår mig som ingen annan vi har minnen tillsammans som ingen annan har
Skit vilken upplevelse vi har tillsammans!
Skit vilken vänskap som växte fram!
Älskar dig tjejen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0