Lite nervös nu faktist! HÄRLIGT

Nu börjar jag bli lite nervös
Känner att det pirrar lite i kroppen
Lite konstigt att inte ha någon att dela det med faktist
Känns som alla omkring mig inte vill att jag ska åka
Alltså de som betyder något och visar att de bryr sig
Mamma, pappa, Ragnar och Elina, min bästa!
Men jag vet att de är glada för min skull, just de är inte avundsjuka el dumma, bara glada!
Underbara människor!

Har dock inte hittat min sockor!
Farmorshemstickadesockor
Men det löser sig!
Ska snart förbereda för sängen, ligger en hel del saker där haha
Sen sova, ska till farmor i morgon med pappa!
Uppe med tuppen

Kommentarer
Postat av: Frida

haha, men jag ar ju en av dem som VILL att du ska aka! betyder det att jag inte tycker om dig? ;)

jag vill ju att du kommer ner till mig :D

2009-09-07 @ 04:03:30
URL: http://gustafssonfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0