planlös är en underbar känsla!

Springer runt och fixar helt planlöst
Vilket betyder att man inte alls får så mycket gjort
Men det är en skön känsla, bara göra det som faller en in
Det jag känner för och inte det något vill att jag ska känna för
Men ska iaf ta tag i och färga håret snart, skulle ha gjort det igår
Sen ska jag nog ta mig in till stan och kolla på en sak senare, kanske få lite sällskap med!
Annars så längtar jag tills i morgon, mys med mamma, surströming hos Farmor och mys med Anders och Elina hela kvällen! Underbar dag med andra ord!
Oja!

Kommentarer
Postat av: Ferhat

Är allt bra med dig annars? :)

2009-09-03 @ 14:54:25
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0