Åter till jobbet

Har precis fått bilder av Richard som är med mina föräldrar hos Skoglunds och bakar bröd, de har en bakugn som de har satt i tradition att baka i en gång om året, det blir både hårt och mjukt bröd plus Richards special! Det såg iaf väldigt mysigt ut.
Jag ska snart gå till jobbet igen, har sovit hos mamma och pappa idag, sov lite sådär, min dumma förkyllning som retas. Har inte gjort många handtag sen jag vaknade, drukit en del glögg, myst med kissen som är fruktansvärt borskämd av mina päron haha. Legat i soffan, ätit en kebab som jag delade med missen, planerat lite hur jag och mamma ska göra om mitt gamla rum och nu duschat så jag är redo för jobbet.
Imorgon är det farsdag och jag ska fika med papi och ge honom mina otroligt fint presenter haha, jag är så söt. Se om Richard kommer ut också, saknar ju honom nu när jag sover i Enviken. Men skönt att inte behöva åka ifrån stan till jobbet, nu kan jag ju gå. Men attans vad halt det är ute. höll inte på å kom hem hel ifrån jobbet idag på morgonen. Men här sitter jag ju och ska se om jag kommer helskinnad till jobbet igen, får hoppas på det bästa!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0