bakning!

Nu har vi bakat och bakat, några typer satt kvar på fiket så Frida inte kunde stänga så jag han nästan klart med lussakatterna. Några fick iaf russin i sig när Frida kom med dem!!! De blev iaf helt otroligt goda, mums, älskar verkligen lussakatter!! Ska baka flera någon dag!! Sedan blev det pepparkakor för hela slanten, de blev faktist jätte goda, stort plus poäng till mig!! Men degen blev inte så stor som jag trodde så nästa gång blir det dubbel deg så jag får jätte många pepparkakor!! men de blev otroligt fina iaf.
Och jag hade ju det bästa sällskapet! Vi är duktiga!! Vinflaskor som kavel och så körde vi!!!
Bilder kommer i morgon och jag har gjort en special till Katarina!!! Jätte fin är den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0