Bokat och klart!

Jag har fixat allt nu!! Jag åker till London den 14 dec och sedan vidare till denna vackra stad Bristol där Katarina pluggar engelska! Det ska bli helt underbart!! kommer åka tåg till Skavsta och sedan flyga till England!! Jag har aldrig varit i England, förutom på flygplatsen ett antal gånger haha. Det ska bli så sjukt skoj!! Få se hur Katarina har det, gå runt med karta och tappa bort mig hela dagarna när hon är i skolan, ooohhh det ska bli så skoj! Jag är glad!!!



Bristol





Kommentarer
Postat av: katta

GILLAGILLA ! du kommer älska denna vackra stad :)

2010-11-03 @ 16:11:04
URL: http://lostinbristol.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vill bara påpeka att jag bor i det tredje huset till höger efter bron närmast vattnet :) haha

2010-11-03 @ 16:13:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0