En dag med morfar!

Det gick jätte bra med sjukhusbesöket med morfar, han har det jätte jobbigt, blir jätte stressad och får otroligt svårt att andas men det gick iaf bra idag. Han gjorde ett ultraljus på levern, de hade sett en förändring tidigare och ville kolla närmare på det. Men det såg bra ut, fanns en lite förändring men den såg ofarlig ut som tur var!! Hoppas han vilar upp sig lite.

Jag var även ner på stan sen för att kolla efter byxor och skor till morfar, hittade ett par byxor för 40 kr på Kupan, vilket klipp! Hittade även en jätte fin stickad kofta och en klänning till mig själv!! Jag är hel nöjd! Hittade ett par tofflor åt morfar på dinsko på rea! 149 kr, jag är verkligen nöjd men mina köp!!!

Nu sitter jag i soffan, Richard gick just iväg på pingis träning, jag har fått ont i halsen, inte alls roligt. Måste hitta någon mirakelkur som hjälper snabbt, i morgon blir det jobb och även torsdag! Var verkligen länge sedan jag jobbade nu, måste få lite JOBB tack!!!

Nu ska jag försöka beställa min biljet till london igen!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0