En hel del gjort för en gångs skull!

Idag har jag hunnit med att fixa 1000 saker, alltså möjligt men nu är jag tröt som sjutton. Ska snart hoppa i säng och sova lite innan det blir jobb i morgon igen, men bara 07,30-14,15 iaf, vilket känns skönt. fredag blir det desto längre, 06,45-20,30, kommer vara tröt tjej. Men det är alltid bra med jobb.

Han med att jobba några timmar efter jag hade fixat allt också, el fixade en del saker på vägen haha. Har iaf fått pencelin emot bihållsinfektion vilket känns skönt. Så jag blir frisk någon gång, så nu är jag igång med det och bara 9 dagar kvar innan jag är på topp igen och det ska firas med glögg sen dagen kan jag lova! Det är nog den värsta delen av att äta tableter i jultider haha. Får nöja mig med saftglögg så länge.

Men nu blir det att hoppa i sägen, får se om jag och bror hinner kolla på julklappar i morgon istället, skulle ha åkt idag men jag fick ju jobb. Blev tyvärr inga bilder idag men ska försöka fixa det i morgon!!!

Kommentarer
Postat av: Karin

Det är en myt att alkohol skulle "slå ut" penicillinet- så drick du glögg om du vill! :)

2010-11-18 @ 16:21:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0