En hemsk morgon...

Vilken förmiddag, helt sjukt. Jag lyckades ställa klockan på 16,20 istället för 06,20, lyckat, nej.
Vaknade 07,20, slängde på mig kläder, sprang ut, fick inte upp dörren på bilen, hade fryst igen, jätte mycket is på rutan och snorhalt. Min morgon var ingen lyckad morgon kan jag lova. Kom nästan en timme för sent till jobbet, var stressad hela dagen. Men det går ju bra iaf, man hinner med allt även om man inte tror det. Slutade iaf kl 13,00, är hemma hos mamma och pappa nu, har fått lite mat och ska vila nu, börjar jobba igen kl 16,00. Hoppas på en bättre kväll en morgon! Sen ska jag hem och sova hela dagen i morgon. 

Är helt slut, har blivit super förkylld, sov halva dagen igår, upp, duscha och sen kom Richards mamma och Håkan så vi satt och pratade hela kvällen. Kunde inte sova pga näsan och huvudvärk. Men efter en hel del sömn i morgon borde jag väl bli frisk snart el hur? Har tagit bort min tillgänglighet i morgon så jag inte kan få jobb, behöver vila upp mig för nästa vecka blir det mycket jobb!! SKOJ!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0