En madröm

Jag har legat och sovit några timmar nu och haft världens madrömar, pga att jag är sjuk?
Drömade att jag skrev till Katarina att det var 5 veckor kvar tills jag skulle komma (vilket jag har skrivit och det är 5 veckor kvar), men jag åkte på en gång och träffade massa folk i London, blev kvar där hade sjukt kul. Och så ringde jag mamma för att säga att allt var bra. Men då frågar hon om jag är påväg till flygplatsen snart, jag fick rå panik och kom på att jag faktist hade glömt bort att åka till Katarina. Skit var helt slut när jag kom hem. Och det galna slutade inte där, blev värre nät mitt plan landade i sverige och hela vägen till falun.

GALET men Katarina jag lovar på mina bara knän, det är fem veckor kvar och jag ska göra mitt ytersta att inte glöma bort varför jag är i ENgland haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0