En varmt dusch!

Jag har kämpat hårt för att få mina sår att läka inatt (sovit), men klantig som jag är så stöter jag i dem överallt så nu är de helt öppna igen, attans. Blir plåster för hela slanten.
Jag duschade när jag gick upp, otroligt skönt, varför gör jag inte det oftare? Har alltid hatat att duscha på morgonen, man måste ju faktist gå upp tidogare än om man inte duschar, helt logiskt. Hur som helt var det enormt varmt och skönt och det känns bättre nu!!! Jag gruvar mig dock för min bil där ute, den är kallt här inne vilket betyder att det är kallt ute (har ingen termometer), min bildör har troligtvis frysit fast och jag måste skrapa rutan i 3 år innan jag kommer iväg, det låter inte så lockande va? Här sitter jag i soffan med en kopp honungsvatten i varmakläder, alldeles varm efter duschen sen ska jag ut i det, nej ju bubblan. Men nu är det bara att gå ut!!!

Jobbar bara till 13,00 idag, skönt, ska handla mat på vägen hem och sen bara slappa hela kvällen!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0