Första november

Det är ju helt galet att det är den första november igen, har snart varit hemma i 3 månader, den 5 november är det 3 månader. Men just nu känns det som om 3 månader är väldigt, väldigt kort tid men känns som om jag varit hemma i 3 år. Lite sugen på världen fortfarande kanske. Men den känslan får begrava sig själv ett tag till, kanske till och med ett bra tag till.

Idag ska jag iaf träffa Elina, hon ringde mig när jag fortfarande låg i sängen, skulle ifs säkert ha somnat om om hon inet hade ringt, tack Elina haha. Komm upp, gjorde mig klar, städa vårt rum ÄNTLIGEN, plockade ihop överallt och dammsög. Det känns som en otroligt bra start på dagen måste jag säga.  Men Elina fick mat av din kära mormor så hon kommer inte förens om 40 min och jag har också ätit nu. Då är frågan om jag ska vara mera duktig el vara sitta här och göra inget alls? Hum svårt val;)

Vi ska iaf ner på stan och mysa lite efter att hon kollat lägen. Kvinnan har ju inte sett min lägenhet än och vi har bott här i två månader. galet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0