Hos päronen!

Sitter hemma hos mamma och pappa med jätte snorig näsa, har köpt en närspray med någon olja som ska smörja upp den, kan inte använda vanlig, blöder som sjutton. Har dock gjorde det de senaste tre dagarna men får skrota för det. Blir täpt av allt blod som levrar sig istället, mysigt. Men hoppas denna ska hjälpa min snok att läka nu!!!
Har kollat på kensa och tyra show, inte hunit kolla på torsdagens avsnitt förens nu, blev popcorn och kladdkaka till haha!! Men nu ska jag bädda ner mig själv, är sjukt tröt och ska jobba i natt. Trodde verkligen jag börjar bli bättre i förkyllningen men har verkligen mått pyton idag när jag var och hämtade mormor + sjukhuset. Attans jag vill bli människa igen, kommer knappaste bli bättre i morgon efter en natts jobb och bara några timmars sömn. Men blir iaf middag med tjejerna i morgon och det ska bli sjukt mysigt, göra något annat än tycka synd om mig själv haha.








Bilderna är ifrån Magnetic island, mitt favorit ställe i Australien och även där jag träffade min kille för första gången!!

Kommentarer
Postat av: Frida

Åhh vad jag minns den där promenaden!!

haha, vattenlösa jäklar var vi ;)

2010-11-09 @ 16:27:49
URL: http://gustafssonfrida.blogg.se/
Postat av: Malin Wikberg

Åhh det hade jag glömt, vi var så himla osmarta, vatten kan vara det bästa man kan ha. Men vi hade en väldigt mysig stund när killarna gick till nästa strand!!

2010-11-09 @ 19:14:50
URL: http://mwikberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0