Jag vill till England

Jag försöker beställa biljeter till London för att hälsa på Katarina som är i Bristol och pluggar engelska, dock går det inte så himla lysande, mitt kort gillar inte att betala över internet vilket är jätte ireterrande. Har hittat tåg och flyg som passar jätte bra till bra priser men nu går det ju inte. Orkar dock inte sitta uppe längre, pojkvän gick och la sig och jag ska göra desamma. Men jag vill ju åka till England. Jag vill JAG VILL. Det får bra ett nytt försök i morgon.

I morgon ska jag uträtta lite saker, ner på stan och kolla efter lite saker till morfar, hämta cykeln, hämta morfar och mormor som båda ska till sjukan, följa med morfar, skjusa hem honom och fixa lite där. Det ska nog gå bra allt. Och så ska jag njuta av sista dagen ledigt innan jag börjar på mitt schema, men kommer vara ledig mycket iaf men iaf mera jobb än jag haft nu. Hoppas även på lite ifrån vikarieförmedligen, hoppas, hoppas!

Nu blir det iaf sängen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0