Middag och farsdags presenter

Han slappa i soffan en stund och slå in två små söta packet till pappa, det är ju faktist farsdag på söndag, måste ju visa hur mycket jag uppskattar den gammlegubben!!
Sedan började jag med middag, gjorde lite kyckling i ugnen med potatis, morötter, lök och vitlök. Gjorde en jätte god svampsås till, mycket grädde är gott;) Tror dock inte pojkvän tycket så mycket om det, det hör nog dock till vanligheten. Han brukar vilja laga maten till oss, av en anledning kanske. Men jag tycker om min matlagning och jag är faktist rätt bra, men man blir väl bättre med åren, specielt om man får chansen att testa sig fram ibland. Får ta och laga till mig själv lite oftare! Men roligare att göra mat till någon så han har någon att uppskatta det med. Någon som vill börja laga mat med mig?

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra. något förslag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0